Them320 :: تم320
صفحه اصلی عناوین مطالب تماس با ما تم320 RSS
افراد آنلاین
پشتیبانی با مدیر سایت
آمار سایت
نویسندگان
صفحات جانبی
بنر دوستان
ورزش 3 منتظران مهدی فوتبال برتر90 منتظران مهدی Cristiano Ronaldo7 معبر سایبری♥ســــــاوه♥

رضا محمدی در گفت وگویی، در مورد خبر جدایی اش از پرسپولیس اظهار داشت: با وجود اینکه چند پیشنهاد برای من وجود دارد اما هنوز چیزی مشخص نیست و صحبتی هم فعلا مطرح نشده، باید انتقالم صددرصد شود تا در موردش صحبت کنم.

وی در خصوص اینکه آیا باشگاه ذوب آهن برای جذبش به صورت قطعی با قرضی اقدام کرده، عنوان کرد: این مسائل را نمی دانم چون باشگاه ها باید در این موارد با هم توافق کنند؛ من هم تابع تصمیم باشگاه هستم.

دروازه بان پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا از فردا در تمرینات پرسپولیس شرکت می کند، گفت: قطعا همینطور است، اتفاقاً در تمرین پنج شنبه هم حضور داشتم و با آمادگی بالا تمرین کردم. تا آخرین روز حضور در پرسپولیس در تمرینات تیم شرکت می کنم چون بازیکن حرفه ای هستم.

 
 
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تعداد کل صفحات : 7 :: 1 2 3 4 5 6 7